onsdag 10 juni 2009

What?

Carina har dragit till Berlin! Och det gjorde hon utan att fråga om jag ville med. Dessutom fick jag reda på det av Anders. Spännande. Not. Jag känner ju också massa folk där men nej nej. Hon ska säkert träffa Andres som hon gjorde ett ljudprojekt med 2002, mexikansk snubbe som hon föll för ganska hårt. Jag har sagt till henne att hålla sig ifrån Andres för han så att säga krossade henne med en ångvält, monogami är inte riktigt Andres grej kan man säga. Sen var det jag som fick sopa ihop Carina, köra många snefyllor med henne och försöka få henne tillbaka på banan igen.

Skönt å få tillbaka på skatten, nu finns det lite stålar å ta av, satt på sombrita igår och gottade mig. Kollar på peruker nu, samt lagt ett bud på teatersminklåda, vi får se hur det går. Hr inte hört något från Jules på länge, känns som om jag är ofrivilligt isolerad.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej raring! Jag har haft fullt upp med mig själv den senaste tiden. Ledsen om jag inte hört av mig. Jag har i ett försök att rensa hjärnan genomlevt en tyst vecka. Det är skönt att inte prata på så länge. Bara lyssna på sin inre röst. Men till slut börjar man gräla med sig själv, och i mitt fall resulterade det i två dagars pangfylla på soffan. Men jag fick ut mycket av det. Har börjat måla igen. Hatar mig själv för att jag är en sån klyscha, men samtidigt är det ju självhatet som driver mig. Carinas berlinresa retar mig. Jag förtjänar att vara där. Men nu är det ju fredag. Ljudkonst i botaniska inatt. Jag ska dit och leta lammkött. Kisses!

    SvaraRadera