torsdag 25 juni 2009

bakfull

jag tror jag behöver rehab, nu, akut.
jag spydde över ett räcke vid hållplatsen igår. kände mig så sunkig. allvarligt, när började jag spåra ur såhär..? liksom hur gammal är jag, 33?, jag borde verkligen passerat den gränsen.

för övrigt en helt underbar kväll med stella o jules. jules är så jävla snygg.
fick ett sms av andres, han skrev att han saknade mig. jag har inte svarat, än.
vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen, egentligen borde jag nog inte hantera den alls,
bara låta det vara, låta honom vara. han är inte bra för mig, en gång var han det, trodde jag, men
han var bara ett manssvin som alla andra och knullar 18åringar när han tror jag inte är mentalt alert. men jag säger bara att det funkar inte så längre. han måste växa upp.

börjat jobba igen. ska söka lite pengar för ett ljudprojekt jag vill göra. behöver mer utrustning. behöver cash så jag kan äta och dricka och leva lite. jag är inte bra på att hålla igen. jag fattar inte hur stella överlever, hon är så bra på att hushålla. ska fråga om hon har några tips. och nej, jag äter inte nudlar. min mage tål det inte.

/ carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar