lördag 6 juni 2009

nationaldag

idag är det den beryktade nationaldagen som svenskarna försökt göra till en helgdag, det har väl funkat sådär, i ärlíghetens namn.
det här med blogg funkar väl sådär för mig, jag har svårt att komma ihåg att köra ett inlägg varje dag... stella, du är mycket bättre !
jag känner mig inte spirituell. alls. tror det var dessa blågula människor på stan som fick mig att känna avsmak. har svårt för den nationella patriotiska biten. jag har inte så många ljuva svenska sommarminnen att se tillbaka på, antar jag.
ringde min pappa idag. han var full. jag frågade varför. han sa: carina, varför inte?
då la jag på. det finns en begränsning i mig som dotter att ta hans skit. det gör det.
det är svårt. när är det nog. när ska man ge, när är det tillräckligt. jag vet inte. jag utforskar fortfarande, och ja, det tär på krafterna.
snart är det midsommar också. jag ska inte ryckas med i hetsen efter den perfekta dagen runt penisen. redan bestämt jag ska ut med anders till hans ställe på vrångö. så himla fint. idyllsikt på ett sätt som gör till och med mig gråtmild. jag hoppas stella följer med också. har faktiskt bjudit han från konstfack som jag träffade i sthlm för två veckor sen. vet inte om jag hoppas på något, vill nog mest ha någon att knulla. på midsommar. krasst, men sant.

/ Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar