måndag 22 juni 2009

tillbaka

alltså jag ber om ursäkt för mitt hastiga försvinnande till berlin. fick ett erbjudande jag inte kunda tacka nej till. såg en del konst, skapade en del konst, hatade en del konst. sammanfattningsvis. och ja, jag träffa mr heartbreaker stella, vad trodde du? jag menar, det var rent vänskapligt fram till klockan tre på natten. då la han en hand på mitt lår och ja, jag har ju kommit över honom, det har jag! men den jävla handen jag vet inte. det var flashback. jag sa:
andres, du träffar ju massa andra nu ? vi är bara vänner. jag har kommit över dig nu.
han svarade med att beställa in sex tequilashots till oss. sen tänker jag inte gå in på resten. faktiskt, även om jag vet att stella och anders gärna vill veta. okej. jag är återställd nu i sverige igen iallafall. jävla berlin. så fantastiskt förödande och jag älskar det.

midsommar. jag hatar midsommar. förlåt anders, jag gör det. men din fest var nog ändå fetast i stan. jag är fortfarande inte kurerad. jag ringde valandskillen och avbokade honom. jag pallade inte ha med någon yngling att ta hand om, även om han var fin... jag har väl delvis gått in i andrespsykosen igen och jag skäms över mig själv.

funderar på att börja med meditation eller nått. jules vet nog mycket om sånt. måste snacka med honom.

nu ska jag lägga mig och sova. sen ska jag rasta grannens hund vid ett, den har konstiga skittider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar