söndag 28 juni 2009

kattmat

kom att tänka på när jag var ett kid. jag satt i ett rum i mitt föräldrahem som vi använde som skrubb dvs avlastningsyta för allt skräp vi hade och aldrig gjorde oss av med. det stod ett paket friskies där, torrfoder för katter i olika små färger. jag stoppade i mig några stycken för att se vad det smakade. det var rätt sött och gott kommer jag ihåg. relativt äcklande såhär i efterhand, men som kid har man inte såna betänksamheter.

läst ut unni drougges bok penetrering. jag garvade mig igenom den. denna ständiga penetrering av vårat samhälle. från vaggan till graven är det bara kön kön, och då framförallt penis.
tröttnat på penisarna. vad kan dom tillföra?

stella har dragit ut i skärgården. jag personligen har mest solat lite på ballen. börjar få ödleskinnet på bröstet. måste lugna mig nu. blir solbesatt.

andres ringde. eftersom jag aldrig svarade på hans sms. jag tror han fattar vinken, jag sa: ska det någonsin kunna bli något mellan oss igen vill jag att du genomgår en psykiatrisk undersökning, efter det är du välkommen att höra av dig med resultatet.

sen dess har jag lipat en skvätt. vet inte om det beror på att jag äntligen sagt ifrån eller att jag bara är tömd på kuklängtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar