torsdag 25 juni 2009

Vi hade en kväll igår jag ,carina och Jules. Det var en del som avhandlades och dubbelt så många öl som samtalsämnena. Vi satt hemma på min balkong och Jules berättade lite om onanikursen hon varit på i Skövde. Carina ältade Andres i Berlin, den J*a snubben alltså! Nu har hon trillat dit igen. Själv satt jag i badkaret och drack ekologiska bärs medan Jules fixade sig i 2 timmar, herregud det finns ju gränser för hur mycket man kan sminka sig, men Jules känner inte till dessa, hon bryr sig inte ens. Jag har inte så förbannat mycket å älta, träffade Charlie på Anders lantställe på midsommar, Poppe var där också. Snackade lite med Poppe om kommersiell konst, hur mycket ska man sälja sin själ för att Svensson ska tycka det är ok att paya lite stålar? Poppe är ju buisness ut i fingerspetsarna och säger till mig;"stella du kan inte hålla på och göra grejer som folk inte fattar" Men det vore enligt mig att slita ut mitt inre och låta folk gympa ovanpå den.

Påvägen hem från krogen såg jag ett gäng tonårstjejer som blivit påkomna av sina morsor att dricka öl. Mammorna hällde resolut ut 9 öl framför mig på trottoaren. Och förklarade för tonårstjejerna att de bara är 13 år. Som om de inte visste det. Jag är 32 men det skiter jag i, varför skulle de bry sig? Jag hatar när folk försöker begränsa en med ålderskortet.

1 kommentar:

  1. Det var jävligt stärkande att träffa er igår hörrni. Jag behövde en outlet. Vet inte riktigt var jag befinner mig just nu, och det förklarar kanske min nuvarande look. Snackade med en jävligt intressant tattuerare som jag vaknade hos imorse. Han inspirerade mig, och nu tänker jag dra till Amsterdam och köpa ett nytt yttre. Fråga inte varför men jag är även lite sugen på fru och barn, men det måste ju gå över. Annars skjuter jag mig. Kisses./ Jules

    SvaraRadera