onsdag 3 juni 2009

el perro del mar

hemmakväll, jag är ledig, har druckit några glas vin. Jobbar lite i tusch, har tecknat en bild i tidningen som jag tyckte var intressant. Oroligt väder utanför, det kan inte bestämma sig om det ska regna eller vara sol. Något jag däremot bestämde mig för idag var att rösta. Vi måste ge patriarketet en spark i arslet och skicka Gudrun till eu-parlamentet! Röstade idag. Anders är nog sur för förra veckan då jag frågade vad han och helena höll på med, han har inte ringt sen i lördags. Carina och jag ska ses imorgon. Gud vad det är skönt att vara ledig, vill inte jobba.
/stella
p.s jag lyssnar på el perro del mar d.s

1 kommentar:

  1. Tack för er blogg, tycker dock att en av er två har angett fel favoritartister. Vet att en av er är sjukt intresserad av Håkan Hellström. Är denna artist inte tillräckligt konstnärskreddig månne?

    SvaraRadera