tisdag 26 maj 2009

Igår var jag med Stella på gymmet. För första gången på ca sju månader. Inte för att anpassa mig till beach 2009, utan mer för att kunna gå upprätt. Jag såg att någon hade satt upp en lapp på en brevlåda, med ett namn jag känner igen och jag har tänkt hela dagen på vem det är. Jag tror det är någon från galleri 54, men jag är inte säker. Hursomhelst, jag orkar inte gå dit igen, inte sen det kom fram vissa detaljer angående 2010 års utställningar. Man kan få nog ibland helt enkelt, då hänger jag mig åt isolationen.
Det här med blogg är nytt för mig. Men vi har diskuterat det och tror det är bra att komma utanför sin egen ytterdörr på ett mer subtilt sätt. Jag tänker inte självcensurera mig mer än nödvändigt. Detta är början på en ny tråd. Så känns det.

/ Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar