lördag 22 augusti 2009

rensa leden

nu låter jag som en rasist, men jag syftade på MTV äcklet, som Stella så vackert uttrycker det,
det ska ut, ut ur mitt hus. Ringde Comhem o frågade om man kunde blockera den sexistiska skiten, de skulle höra av sig. Annars funderar jag på att slänga ut burken. Känner att jag får mindre gjort när den står där och kallar på mig och vill få mig att släppa kontrollen helt åt Carolina Gynnings bröst eller icke-bröst. Jag säger nejtack jag vill inte.

Har cashat in och ska nu unna mig en skinnhatt. Något jag drömt om länge. Stor och mörkbrun ska den vara, med ganska mjukt skinna som slokar neråt. Jädrer vad snyggve.
Tänk vilken kung för en dag man känner sig för att man har fler siffror än två på kontoutrdraget.

Har också funderat på vad som har hänt med alla fåglar i den här stan? Kråkorna o skatorna
ser ju helt förjävliga ut, inga fjädrar, håglöst hoppande, gärna självmordsbenäget ut i vägen.
Känns som de har någon slags "fågel i stan psykos", tror inte de är lyckliga. Varför jag funderar på detta vet jag inte. Men det oroar mig.

Hade även en sjuk dröm häromnatten som jag funderar på att ta upp i terapisoffan, om jag nånsin hamnar där. Såg in genom min egen fitta, rakt upp i hela kroppen, och allt var obehagligt detaljerat och färgstarkt, som en Lsd-tripp typ. Jag vaknade och bara: vafan?

Rock On skinn forever. Carina

1 kommentar:

  1. Hej bitches. Jag är i stan ett tag (förutom till helgen då jag ska dra mig tillbaka till min strandvilla och supa mig full) och hörde om ert videoprojekt. Jag vill veta allt. Förresten, om ni inte har kollat upp Dirty Diaries så gör det. Joanna Rytels "Flasher girl on tour" verkar fantastisk. Kyssar/ Jules

    SvaraRadera