lördag 1 augusti 2009

terapi

Okej, nu känns det faktiskt som att jag förhålla mig till hela den här bröllopsgrejen. satt igår med jules och carina hemma hos jules, några vänner till jules var där. Ett för mig mycket terapeutiskt samtal hölls över några bärs och sen gick vi ut en sväng, otroligt helande!

Kul att träffa Jules och Carina igen, de har varit ute på lite egna grejer, jules har spelat in en låt med sitt punkband och Carina har gått runt på industriområden för att samla upp ljud till sitt nya tyskindustriella ljudprojekt hon håller på med. Jag har väl mest legat på soffan och grottat ner mig, fast jag filar även på några performance som jag ska dokumentera själv. Jag gillar verkligen Scandinavian Photo, otroligt serviceminded och bra grejer. Ska köpa trådlös självutlösare.

peace/Stella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar