söndag 2 augusti 2009

white wedding

håller med stella om det helande samtalet, kanske mest för dig visserligen, eftersom du är mer inne i giftassvängen. jag blir mest väldigt rädd när jag hör det. får klaustrofobi. vill aldrig bli någons fru, så känner jag. men vem vet, en dag kanske man står där och blir bortgift till någon höginkomsttagare från Rom. Jag sitter hemma och fluffar kuddar och han ger mig en check för att shoppa för. jag inser ju att alla äktenskap inte ser ut såhär. men det ger mig den känslan i magen.

varför ska man behöva trygghet i sin mest institutionaliserade form? räcker det inte som det är, man är två individer, punkt. sen är man också ett vi. men inte jämt.

jules spelar för övrigt jävligt goa bitar hemma hos sig. jag känner att Blumchen är underskattad. känner att allt från tyskland är underskattat, förutom Berlin, det är ju så jädrans hajpat, med all rätt visserligen, bättre ställe finns inte. men ändå. varför hatar så många tyskland?
är det för currywursten eller för nazismen?
jag älskar tyskland. nu har jag fått det sagt.

min nya ljudupptagning från skf är grym. jag är nöjd. speciellt den skällande shäferhunden i bakgrunden när jag springer över spåren.

stella, kom ut ur soffgrottan! släng alla bröllopstankar överbord och bare lev ut! det gör susen vettu. speciellt gayklubb gör susen för en trött själ. synd bara att alla straight måste knulla på mina ölglas. motherfuckers.

dags för en återställare. i form av nikotin, CARINA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar