söndag 5 juli 2009

söndag morgon

även jag blev förskräckt över det där med balkongen! fruktansvärt otäckt. varför har de så låga räcken? allvarligt.

jag kan inte stå på däck på färjor exempelvis stena line för de är så jävla låga. går upp till naveln. hur lätt som helst att tappa sinnet för en sekund och försvinna obemärkt ner i plurret.

jag tycker det var en fin idee stella, att dra till varberg och kolla in makarna Billgrens utställning. de skrevs att ernst gått in i en kitchig psykos, men jag bara undrar stilla om han inte alltid varit det? är mer intresserad av helenes måleri om jag ska vara ärlig.

denna helgen har förflutit relativt smärtfritt. har jobbat, druckit kaffe, doppat mig i badkaret. lyssnat på opera. inte svarat när min farsa ringt. man behöver ju inte vara anträffbar 24 seven.

ps. tack för att du beskriver mig som levande stella. kan ha att göra med att jag är så nedrans rädd för att dö !

/ carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar